mandag 28. november 2011

Haha..

Må le litt for meg selv...men blir samtidig litt oppgitt :-p
Når jeg spør på facebook om noen kan sitte barnevakt...hvorfor får jeg da 13 kommentarer fra folk som sier de ikke kan...jeg spurte jo ikke hvem som ikke kunne sitte barnevakt...jeg spurte hvem som kunne :-p Og når jeg spør om noen har et lite bord å låne bort i jula...hvorfor får jeg da flere kommentarer på hvor jeg kan få kjøpt billige? Jeg vet da hvor jeg kan kjøpe bord...var ikke det jeg spurte om...jeg spurte om noen hadde et bord å låne bort...må bare le altså :-p
Kan hende jeg er sånn selv også, men nå kommer jeg til å være mer bevisst på det fremover :-p

2 kommentarer:

  1. Ja, det har du rett i...det er mange slike kommentarer :-) Folk burde bli mer bevisst på hva de svarer på - tror folk har gått glipp av endel i Norsk på skolen eller at de leser for lite litteratur...

    SvarSlett