mandag 12. desember 2011

velferden

Brukte klær, sko og leker pleier vi å gi til velferden...har gjort d noen år nå...oppfordrer andre som har mulighet til å gjøre d samme. Er mange som ikke kan gå og kjøpe selv. Det må selvfølgelig være rent og helt! Samtidig vil jeg oppfordre de som har råd og mulighet til å gi en liten julegave til frelsesarmeen om å gjøre det. Da kan du være med å glede barn på julaften.
Gir du noen kroner i julegryta til frelsesarmeen, så går d til blandt annet matposer. Så her er det mange gode saker å støtte...det gjør godt å hjelpe andre:-)
Klem Natalie

4 kommentarer:

  1. Dette må jeg bare si meg enig i! Frelsesarmeen gjør en god jobb via velferden og hjelper mange i Trondheim hver uke :)

    SvarSlett
  2. Absolutt!
    Likevel er det så mange som ikke kjenner til velferden og at de kan være med å hjelpe gjennom å gi ting og penger der. Jeg selv gav alltid til Fretex og UFF tidligere om det var klær jeg ikke skulle ha for jeg hadde ikke hørt om velferden. Nå gir jeg med glede til velferden når ungene vokser ut av klærne sine :-) Håper noen får øynene opp for velferden når de leser bloggen min nå :-) Sammen kan vi hjelpe enda flere :-)

    SvarSlett
  3. Tenker å gi litt der jeg også en av de første dagene :-) Føles godt å hjelpe !

    SvarSlett
  4. Ja, skulle gjerne gitt masse...skal ta d igjen når jeg har blitt rikere. Glad for å se at andre hjelper til:-) Sammen kan vi utrette mye<3

    SvarSlett