fredag 25. november 2011

God helg til alle!

Nå har vi skikkelig begynt på julevasken her i huset. Vi skulle egentlig til Lillestrøm i helgen, men pga sykdom og i tilegg mangel på barnevakt måtte det avlyses...så da må vi få tiden til å gå i stedet for å sitte å deppe over turen det ikke ble noe av. Har vasket inni alle skuffer og skap. Vindusvasken er ferdig og barnerommene tømte og vasket jeg skikkelig ned i går...tak, vegger og alt. Bare litt gulvvask igjen på stua og gangen nå, så er det skinnende rent til søndag når julestjerna skal opp og første lys skal tennes :-)
Blir veldig enkelt å ta vaskinga på lille julaften nå da, så det er deilig :-)
Har vært litt tungt for oss den siste tiden da Thomas er syk. Jeg har vært veldig energiløs og sliten...helt tom og har rett og slett følt at jeg ikke har hatt mer å gi. Men nå er det en lysere tid i vente...jula er den koseligste tiden på året synes jeg! Skal jammen meg kose meg med familien og nyte å ha friske barn! Forrige jula ble litt så som så...med sykehus både lille julaften, litt på julaften, romjula og nyttårsaften...så skal ta igjen det tapte fra i fjor ;-) For første gang skal vi feire julaften hjemme hos oss. Anne-Lill kommer hit og mine svigerforeldre kommer....vi skal kose oss sånn altså! Det skal jeg sørge for ;-)
Nå står Thomas og lager mat og ungene leker fornøyd.
Ønsker alle en riktig god helg :-)

Klem Natalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar