fredag 8. april 2011

Utrolige Nav...

Skjønner meg overhodet ikke på Nav altså! Jeg sender dem en søknad og legger ved lønnsslippene....det går noen dager, så kommer lønnsslippene i retur med en lapp hvor det står at disse ikke trengs ettersom jeg leverte søknad etter 1.mars og Nav selv da kan hente de opplysningene som trengs....så får jeg i dag avslag på min søknad fordi at Nav liksom ikke har fått lønnsslippene som de trenger...
Så da er det bare å søke på nytt da...og sende inn lønnsslipper...igjen...
Nav i et nøtteskall!

*Frustrert*

4 kommentarer:

  1. Regner med at du blir glad den dagen du ikke lenger er avhengig av den dritten der ?

    SvarSlett
  2. Ja, lønner seg ikke å få sykt barn som ødelegger for jobb og sånt...lønner seg ikke å få barn i det hele tatt (men det er jo verdt alt)...for da får man med nav å gjøre uansett...i allefall om man har rett på foreldrepenger... Bare styr med den gjengen der altså. Men jeg har vært i kontakt med dem og hun som sendte meg lønnsslippene i retur la seg helt flat og ba om unnskyldning...hun har også bedt om å få søknaden min behandlet på nytt sånn at jeg får ALLE pengene etterbetalt.
    Får håpe det blir sånn..

    SvarSlett
  3. Ja, får håpe det ordner seg ! Og nei, det lønner seg ikke å få barn iheletatt, det er KJEMPEDYRT...men absolutt verdt det :-) MEN vi får håpe at Thomas kommer seg ut i jobb og bli uavhengig av denne gjengen i første omgang....også MÅ lillemor holde seg frisk, sånn at du får sving på karrieren din etterhvert. DA får nav seile sin egen sjø og dere VET at pengene kommer inn når de skal og slipper unna en masse styr mht.papirer og søknader. Alt ordner seg for den som er snill, vet du ;-) Ps.får du fremdeles ikke til å legge ut nytt innlegg ?

    SvarSlett
  4. Ja, skal bli greit å slippe den gjengen!
    Får fremdeles ikke til å legge ut nytt innlegg. Har prøvd i 4 dager nå...kjedelig altså!

    SvarSlett