torsdag 14. april 2011

Ultralyd

Skrev dette for ett par uker siden, men fikk ikke til å publisere...var noe rart med bloggen min. Her kommer iallefall innlegget:

I går var det tid for ny runde ultralyd på lillemor for å se om hun fortsatt var kreftfri. Var spent ettersom blodprøvene i det siste ikke har vært så gode som vi ønsker, men ultralyden gikk bra!!!! HVIS det er noe inni den lille magen, så er det så lite at det ikke synes på bildene, men legen tror ikke det er noe der. Skal ta nye blodprøver i slutten av måneden, og på slutten av sommeren- starten av høsten en gang skal vi inn til MR. Godt at hun blir fulgt opp så godt!


Boksen med "sykehusgreiene" har jeg ikke turt å kvitte meg med, selv om vi forhåpentligvis ikke trenger den mer...og det er ikke en koselig ting å ha i hus...
Jeg har satt den høyt oppe på en hylle og satt en dukke oppa

Vi ser hvor heldige vi er som har prinsessa vår i god behold.

For ikke lenge siden skrev jeg om 15 år gamle Ola som gikk bort. Nå fikk vi nettopp vite at 4 år gamle Erlend som Sebastian pleide å leke med på sykehuset også har gått bort. Forferdelig urettferdig altså! En livsglad skjønn gutt <3
Kondulerer så mye til Erlends nære. Tenker på dere og føler med dere.

Klem Natalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar