onsdag 27. april 2011

Hm...

..lurer på om jeg bør uroe meg litt når datteren min allerede i en alder av 1 1/2år har helt skodilla, hehe :P
Hun fikk nye sko i påska og herlighet så stolt hun var! Hjemme hos Nikita i går var hun i gangen og styra med skoene nesten hele tiden...prøvde på seg flere av Sofias sko og fant favorittene i ett par Hello Kitty sko som hun tråkka rundt i :-)
Her hjemme rydder jeg opp sko rundt omkring i huset fra morgen til kveld :P
På hytta i påska drev hun også på med skoene som sto i gangen...
Ikke nok med det, men i går fant hun ett par sider i se og hør med reklame for en gullsmed eller noe...og hun satt lenge og kosa seg i sofaen med å se på øredobber og smykker mens hun smilte stort. Høres ut som det kan bli dyrt fremover, hehe :P

2 kommentarer:

  1. Høres ut som hun kan bli dyr i drift ja... :-)

    SvarSlett
  2. Jeg frykter hun kan bli det ja, hahaha :P

    SvarSlett