søndag 13. mars 2011

En fin dag!

I går var vi på Oppdal hvor jeg opprinnelig kommer fra :-)
Alltid godt å komme dit...til fjellene og den friske lufta!
For første gang på mange år traff jeg Annebjørg. Vi var naboer noen år og lekte mye sammen. Fint å se henne igjen! Så fikk jeg hilst på to av hennes nydelige gutter også :-)
Hadde tenkt å tenne lys på grava til mamma og pappa, men det blåste så veldig, så i stedet kjøpte jeg et hjerte jeg skulle legge der. Var forberedt på at det var mye snø der, men gravsteinen deres stakk ikke opp av snøen en gang, så da får jeg ta med hjertet neste gang i stedet ;-)


Vi kjørte så hjem til familien Hoel. Der var jeg MYE i min barndom og har mange gode minner derfra. Kari skjemte oss bort med både pizza, brus og is. Ungene fikk Kuli og godterier også! Da vi kjørte derfra sa Sebastian: "D va sååå koselig å vær på besøk dær!" og på kvelden sa han: "Æ e glad i Kari". Tusen takk for at vi fikk komme til dere, Kari...like koselig hver gang!
Vi hadde en veldig fin dag i går. Må tilbake snart...er jo så mange jeg gjerne vil besøke der!
Da jeg skulle legge meg i går gikk jeg innom barnerommene og sjekka ungene, sånn som jeg gjør hver kveld. Da var det en gutt som var veldig varm...han fikk stikkpille, men med over 39 i feber ble det en urolig natt (han lå inne hos meg og Thomas). Han har feber i dag også, men er blid og fornøyd.

3 kommentarer:

  1. Kirkegården på Oppdal er nok ikke stedet å besøke vinterstid nei. Du får vente til våren.

    Håper lillegutt blir fort frisk igjen.

    SvarSlett
  2. Vi får besøke kirkegården når vi tar jenteturen vår :-)

    SvarSlett
  3. Tenkte det kanskje var "stier" mellom gravstøttene, sånn at jeg bare trengte å grave frem selve steinen jeg, men det var langt i fra :P
    Gadd ikke prøve en gang.
    Skal spare hjertet til jenteturen ja :-)

    Sebastian så bedre ut tidligere i dag, men for ett par-tre timer siden ble han plutselig verre igjen og gikk frivillig å la seg, selv om han hadde besøk av Thea. Stakar liten...så er han så utrolig tapper vettu...klager ikke. Tidligere i dag prøvde han å overbevise meg om at han ikke var syk engang.

    SvarSlett