tirsdag 1. mars 2011

Dagen i går...

1 bilde hver time:

Kl.8 står jeg opp og ser at det snør ute...deprimert!

Kl.9 er det lek på Dinas rom

Kl.10 ordner jeg meg...

Kl.11 spiser jeg og Thomas frokost

Kl.12 driver jeg og lemper bilen full av ting som skal på søppelfyllingen, mens det er VM på tv

Kl.13 kjører vi bil

Kl.14 er vi innom sykehuset en tur for å hente noen papirer og sånt

Kl.15 er det bollespising

Kl.16 handler vi

Kl.17 tørker jeg en gutt som er ferdig på do :P

Kl.18 er vi nettopp ferdig med et herlig måltid spaghetti laget sånn som Sigrid lager sin <3 bad="" br="" et="" lillemor="" s="" seg="" tar="">
Kl.19 Happy day!

Kl.20 skal liksom Sebastian sove :P

En kjempefin dag, men så får jeg til slutt vite at onkel er død...ikke uventet, men trist uansett...

4 kommentarer:

  1. En dag som viser at sorg og glede går hånd i hånd...

    SvarSlett
  2. Kan ikke si det bedre enn Anne-Lill, så jeg gir deg heller mine kondolanser...

    "For den som tror på meg skal ikke gå fortapt, men ha evig liv"
    Husker ikke hvor i boka det står, men synes det er en god setning uansett,selv om jeg ikke regner meg for kristen...

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Frode!
    Jeg er heller ikke spesielt kristen, men gode ord er det absolutt :-)

    SvarSlett