mandag 22. november 2010

Nå er det lenge siden jeg har skrevet...

er så mye som skjer at tiden strekker ikke helt til....
Mandag startet Dina Michaela på cellegiftkur nr.2. Onsdag og Torsdag var hun snørrete og da måtte vi holde oss inne på rommet. Det ble lange dager, men ellers gikk det veldig greit og lillemor var tapper som alltid.
Kom hjem torsdag kveld. Prøvde å gi henne kvalmedempende, men det har motsatt effekt på henne, hehe...straks hun får den i munnen, så kaster hun opp, så det er bare å glemme. Fikk resept for å hente ut mer kvalmedempende, men den henter jeg nok ikke ut. Uansett har hun aldri virket kvalm. Hun kastet opp en gang etter første kuren, men that's it :-)

Nå er formen hennes grei...bedre enn på samme tidspunkt etter første kuren, men vi har en topp av bivirkninger i vente om ett par-tre dager, i følge legene. Hun er litt mer sutrete enn ellers og skal helst være i armene mine hele tiden. Spesielt i dag...setter jeg henne fra meg, blir det hyling. Men alt i alt, går det ganske greit med henne.

Ellers er vi på flyttefot. Fikk oss til slutt et lite koselig hus på et småbruk på Støren. Vi får nøklene på onsdag og jeg gleder meg til å komme i hus der og lage fin jul for oss! Beliggenheten kunne vært bedre med tanke på buss og slikt, men det skal da gå bra. Får vi bare fikset bilen nå, så har jo Thomas førerkortet. Jeg skal etterhvert få kjørt opp jeg også, så da er det bare å finne gunstige løsninger inntil videre :-)

Nå er det ei som står i senga og hyler, så jeg får heller skrive litt mer senere i dag :-)

Ha en fin dag, alle sammen!

1 kommentar: