tirsdag 9. november 2010

Mitt møte med....

...Jan Thomas :-))





Han var på synsam på Byåsen butikksenter i dag og veiledet kunder i kjøp av briller som passer utseende og personlighet. Så i dag var jeg, Thomas, Dina og mine svigerforeldre på cafe på Byåsen butikksenter i håp om at jeg skulle få treffe på Jan Thomas som jeg liker så godt. Jeg hadde tatt med boken min som jeg fikk av Thomas til bursdagen min i fjor. Jeg spurte om Jan Thomas ville signere den, og det gjorde han med glede. Så fikk jeg et bilde av oss sammen :-)
Han var veldig, veldig hyggelig!
Så i dag har jeg hatt en fin dag :-)

4 kommentarer:

  1. Godt med slike oppmuntringer i en slitsom hverdag. :-)

    SvarSlett
  2. Ja, det er det :-) Dette var stort for meg og gjorde dagen veldig fin :-)

    SvarSlett
  3. Vi trenger alle oppmuntringer i hverdagen ! Det er altfor sjelden, og det var vel fortjent deg dette :-) Kjempemoro !!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Sigrid :-)
    Ja, det er sant...det er altfor sjeldent.
    Kosa meg her ja :-))

    SvarSlett