søndag 14. november 2010

Gratulerer med farsdagen 2010

Vil gratulere min mann Thomas og takke han for at han er en så god pappa for mine to barn. Han er rett og slett en kjempegod pappa for dem! :-)

Så vil jeg gratulerer Torkild og takke han for at han ville ta rollen som min pappa da jeg var 11 år. Han har vært og er en god pappa for meg. Jeg vil alltid se på han som pappaen min...selv om det nok kan virke litt rart for andre...han er egentlig min svoger og er jo så ung...men sånn er det :-)

Så tenker jeg på min biologiske pappa som døde da jeg var 6 år. Han har jeg mange gode minner fra og jeg var/er utrolig glad i han...jeg var pappajente! Har vært en tøff tid for meg og min familie nå og motgangen tar liksom aldri slutt...det toppet seg i går da vi igjen ble uten bil. Jeg er sliten psykisk nå og det er et ork å komme seg opp av sengen...har derfor savnet mine foreldre ekstra i det siste og skulle gjort alt for å hatt dem her. Savner deg pappa! Gratulerer med farsdagen :-)

Dina Michaela holder på å tømme ostepopen fra i går nå, så jeg får vel heller gå å lage ordentlig frokost nå ;-)

Gratulerer til ALLE fedre i dag!!!! :-)))

4 kommentarer:

  1. Så utrolig kjipt at dere fikk problemer med bilen, på toppen av alt annet! Skulle ønske vi var nærmere, og kunne låne dere den vi ikke har fått solgt enda. Skjønner veldig godt at du er sliten nå, noe annet ville rett og slett ha vært unaturlig. Men jeg er overbevist om at det ordner seg for dere, og at dere kommer gjennom dette også. Du virker reflektert og jordnær i den situasjonen dere er i, og det er viktig for å komme helskinnet ut av dette. Mange klemmer!

    SvarSlett
  2. Huff, d var litt kjedelig det med bilen...midt på motorveien sa det plutselig stopp i går. Masse røyk og en forferdlig lukt fra panseret. Ble tauet hjem av en venn. I følge naboen som har litt peiling på bil er det ett eller annet som har kortsluttet i det elektriske, men vi må på verksted å sjekke....blir sikkert ikke billig :S
    Ja, det gjelder å ha beina godt plantet på jorda nå...og når det er veldig tungt, så er det mye styrke å hente i barna ;-) Har vært mye motgang, så det må da snart gå rett vei nå ;-)
    Takk for gode ord og støtte...blir rørt når jeg ser at folk jeg ikke engang har truffet stiller opp og bryr seg...det betyr voldsomt mye! Tusen takk :-)
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Fint innlegg ! Ja, skjønner godt at du er sliten psykisk nå...men satser på at du får litt overskudd nå som det har ordnet seg med hus iallefall :-) Jeg kjenner godt til denne psykiske nedbruttheten og oppgittheten dere er oppe i nå, men jeg må bare si : det som ikke tar livet av dere, gjør dere bare sterkere ! Og ingen er så lykkelig, som den som har vært ulykkelig ;-) Gleder meg til å se huset dere skal bo i... Klem.

    SvarSlett
  4. Ja, nå er det litt bedre ettersom at vi vet vi har et hjem. Hadde vi bare hatt bil også nå, så hadde det vært supert....må nesten ha bil der vi skal bo. Gleder meg til å vise dere huset, men det er øde altså...langt oppi huttiheita...så er spent på hva dere synes! :-)
    Ja, vi blir nok bare sterkere...og vi har iallefall beina godt planta på jorda og tar ikke ting forgitt ;-)
    Gleder meg til søndag!
    Klem

    SvarSlett