mandag 9. august 2010

Sitter...

...og hører på at Thomas leser nattabok til Sebastian. Helt fra Sebastian var bitteliten baby har jeg og Thomas lest for han hver eneste kveld (annenhver jeg, annenhver Thomas). Synes det er en fin måte og avslutte dagen på...det er koselig, samtidig som at Sebastian får roet ned.
I dag har vi vært hos ørespesialisten med Sebastian igjen. Han har hatt mye trøbbel med ørene de siste månedene...det har vært ekkelt, vondt, øreverk, mye ørevoks, rare lyder og til og med blod, så vi var godt forberedt på dårlige nyheter i dag selv om vi selfølgelig håpa på det beste. Drenene var nok tette ja, så i September blir det narkose igjen sånn at de får satt inn nye dren.
Vet om de som har skiftet dren både 7 og 8 ganger, så vi skjønte vel egentlig at det sannsynligvis måtte skiftes til lillegutt også en gang...men ikke så fort.
Håper bare det går bedre med narkosen og alt neste gang for sist var det litt komplikasjoner.

Ellers hadde Dina Michaela sin første dag i barnehagen i dag, og det var positivt! Hun var overhodet ikke skeptisk til Kenneth og Irene som jobber der. Hun så ut til å kose seg :-) I morgen skal hun prøve å være der litt alene og da skal hun både sove og spise der. Jeg og Thomas skal ikke være langt unna, og ikke så lenge heller. Onsdag derimot skal hun være der så og si hele dagen, alene. Thomas begynner ikke på skolen før på mandag, så han er hjemme denne uka om det skulle bli vanskeligheter med henne. Hun er yngstemann i barnehagen da..."barnehagens maskot" som Irene sa :-)

I morgen kommer Kine til meg. Da skal hun sette meg i gang med MaryKay. Skal begynne som konsulent nå, så om noen vil være vertinne og ha homeparty...nøl ikke med å ta kontakt med meg. Jeg brenner skikkelig for å gjøre dette og jeg trenger all starthjelp jeg kan få for å komme ordentlig i gang :-) Gleder meg veldig til dette for nå kan jeg bruke utdannelsen min også :-) Dette blir bra!

4 kommentarer:

  1. Triste nyheter mht.Sebastian da, men det går nok helt fint, skal du se :-) Ang.Dina var det bare positivt ! Så bra at det går så fint med det samme :-) OG jeg vil gjerne ha et party for deg, men da må du ta buss eller noe sånt hit. Dette blir moro for deg !

    SvarSlett
  2. Egenandelen på å skifte frontruta i går var 2000,- så da ble Mary Kay nok en gang utsatt:( Trodde ikke egenandelen var så høy, men den er det samme på alle verksted. Nå er i allefall bilen fikset :-) Så får jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe på at det en dag blir Mary Kay på meg :-) OG da er jeg veldig glad for at du vil ha et party...tusen takk :-))

    SvarSlett
  3. Jeg vil også ha et party for deg. Men ikke før i oktober. :-)

    SvarSlett