torsdag 26. august 2010

26 år i dag!


I dag er det 26 år siden jeg kom til verden...1500 gram og 42cm :-)



Kom hjem fra jobb til kake, røde roser og en gave...en rosa i-Pod nano :-) Så da har jeg musikk på bussen til jobb om dagene ;-)
Har kosa meg med mann og barn nå i ettermiddag og i kveld skal jeg og Thomas se film...jeg skulle visst få velge film (skal tro om Thomas vil angre på det, hehe).
Har fått veldig mange koselige meldinger på facebook i dag...hadde aldri trodd jeg skulle få så mange...tuuusen takk alle sammen :-) Takk for koselige sms også alle sammen :-)

4 kommentarer:

  1. Litt sent ute her. Jeg sliter med veldig ustabilt nett for tiden. Så jeg er ikke så ofte i bloggene. Men jeg tror det blir bedre til uka.

    Men uansett: gratulerer med dagen som var i går! Godt å se at mann og barn stelte pent med deg på dagen din. Jeg husker veldig godt da du kom til verden ja. Og jeg håper du er glad i navnet ditt. For det navnet var mitt forslag...

    Jeg kommer tirsdag ettermiddag for å feire deg. Da skal du få fiiiiin pakke. :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig bursdagshilsen her <3

    Jeg er veldig fornøyd med navnet mitt ja!!! Alltid likt det godt :-) :-)

    Du er hjertelig velkommen på tirsdag ;-) Thomas er på skolen på dagtid og jeg er på jobb til 16:00, så vet ikke om det er veldig stor servering, men noe småtteri skal det bli ;-)Gleder oss til å se deg :-))

    SvarSlett
  3. Fin oppdatering :-) Du fikk nok kosa deg litt iallefall, ser jeg ! Vi kommer også innom en dag, men vet ikke helt når. Hadde håpt vi kunne ta det på Tirsdag vi også, men du vet hvordan Torkild er : kan jo ALDRI love ut noe... Gaven har du jo iallefall fått, så får vi treffes når det passer sånn :-)

    SvarSlett
  4. Ja, det er bare å komme når dere får tid det :-) Gaven var midt i blinken, og jeg gleder meg VELDIG til Lisa Williams! :-) :-) :-)

    SvarSlett