torsdag 8. juli 2010

Siden sist jeg skrev....

...har jeg jobbet veldig mye og det er egentlig godt å være tilbake på jobb...gjøre noe annet enn bare babyting, selv om jeg elsker å være med barna mine for alt i verden!
Men litt sliten blir enn jo når det er en så fysisk krevende jobb og da er det alltid godt å komme hjem til sine to småtroll og mannen :-)
I går da jeg kom hjem sto dette klart til meg på spisebordet:
Det var koselig!

Thomas koser seg hjemme med barna for tiden og jeg tror de tre har det veldig fint sammen om dagen...i går lagde Thomas og Sebastian seg "drinker":


Men i dag har jeg fri og skal ta meg av barna sånn at Thomas får seg litt fri. Han skal til byen og kjøpe seg bukse...trenger det virkelig! Så skal han kjøpe seg sykkelhjelm for han kjøpte seg sykkel forige uke og skal begynne med skikkelig trening nå:
Det blir bra!

Ellers sitter vi fortsatt igjen med en liten pus om noen skulle være interessert, han er husren, kosete og snill:


Nå håper jeg sola kan komme ordentlig fram for dagen sånn at jeg kan sole meg litt på fridagen min :-) Ønsker alle en god dag!

5 kommentarer: