mandag 26. juli 2010

2 års bryllupsdag i dag


Tenk at det allerede har gått 2 år!!! Husker bryllupsdagen som om det var i går. Da hadde vi det GØY med familie og venner....en knall dag!

Så langt har Thomas og jeg hatt veldig fine, gode år sammen (5 år snart) og jeg håper det blir mange, mange flere <3
Gleder meg til hver dag med min gode mann og 2 flotte barn!

Tusen takk til Anne-Lill som igjen satt barnevakt for oss. Jeg og Thomas fikk tatt oss en tur på kino sammen, og det er LENGE siden jeg og han har gjort det! Kosa oss ja :-) Nå skal vi spise ost og kjeks, så tar jeg natta etterpå. I morgen er det opp klokken 6 og komme seg på jobb :-)

3 kommentarer:

  1. Bare koselig å passe småtrollene av og til skjønner du. Det er en tantes privilegium å låne ungene og skjemme dem bort litt - og deretter overlate til foreldrene å plukke vekk eventuelle unoter etterpå ;-)

    SvarSlett
  2. Så fint at dere fikk kosa dere på kino :-) Ja, sånne alenestunder er sjelden når ungene er små, men det blir lettere etterhvert. Bryllupet deres var kjempemorsomt, et bryllup vi alle vil huske for alltid ! Gratulerer nok en gang og tvitvi fremover...

    SvarSlett