søndag 11. juli 2010

En flott fridag!

I dag hadde jeg fri og nøt fridagen med min lille familie :-) Kosa oss skikkelig! Jeg sto opp med ungene halv 7, så på barnetv, spiste frokost og lekte. Da Thomas etterhvert kom seg opp av sengen pakka vi sekken og dro på skogstur. Sebastian elsker å dra på tur, så han var ellevill! Han løp bortover stiene, klatra i trærne, lekte med maurene og kasta stein...storkosa seg! Lille Dina Michaela kosa seg hun også. Vi rakk akkurat å spise ferdig våre grillpølser, så kom regnet. På hjemveien plukket jeg og Sebastian blomster. Innen vi var kommet tilbake var vi våte alle mann og en viss 3-åring var full av gjørme, men det gjorde ingenting :-) Vil tro to unger sovner fort i kveld! Nå skal vi kose oss med barnetv ;-)
Har hatt en flott dag og fått ladet opp til ny arbeidsdag i morgen :-)






4 kommentarer:

  1. Det så skikkelig kos ut, da ! Godt å komme seg litt ut i naturen...både for små og store :-)Fine bilder !

    SvarSlett
  2. Ja, det gjør kjempegodt!
    Vi prøver å ta oss en tur hver søndag egentlig, men nå som jeg jobber, så er det fort at det ikke blir. Vi må bli flinkere for det er godt for oss alle, og Sebastian setter så pris på det...han er jo så glad i å være ute :-)

    SvarSlett
  3. Håper dere kommer dere ut i dag. Det er jo så nydelig vær. Men du jobber kanskje?

    SvarSlett
  4. Jeg hadde fri i går, men hadde så mye annet å gjøre, så vi var bare utenfor her. Skulle ut på tur i dag, men det høljer dessverre ned og ingen av oss har støvler...neste helg jobber jeg hele helga, men vi må få kommet oss ut på tur igjen snart ja :-) Har fri onsdag da :-)

    SvarSlett