lørdag 8. mai 2010

Litt av hvert...

Er en stund siden jeg har skrevet nå...dagene går så fort!
I morgen skal Linda konfirmeres og jeg skal liksom prøve å skrive talen min, men i stedet ble jeg sittende å gjøre alt mulig annet og endte nå opp på bloggen min. Jeg synes det er vanskelig å skrive hele talen på forhånd, så tror nok en del blir tatt litt på sparket..

Guttene er på bytur :-) Vi skulle egentlig dra alle sammen, men jeg har ikke sovet ordentlig på 14 dager og sovna på sofaen i sted...så Thomas la Dina på sofaen med meg og tok med seg Sebastian. Godt å få slappet av litt. Lillemor har vært så vanskelig og holdt meg våken om nettene nå...hun er klar for å stå opp i 3-4 tiden på natta. Hun har jo vært så snill tidligere, så vet ikke hvorfor hun begynner sånn nå. Naboen forslo at det kanskje er tenner som plager henne...men det virker ikke egentlig som at det er noe som helst som plager henne...hun vil bare rett og slett stå opp. Vi prøver å rette på det ved å la henne sove mindre på dagtid, men hittil har det ikke hjulpet stort. Thomas mener vi skal prøve å holde henne våken i hele dag, men det tviler jeg på går...vi får se...
Hun sitter blid og fornøyd her nå i allefall:


Ellers begynner kattene å bli store nå. 5 uker gamle og de er overalt!



De er lekne og morsomme, men de er også kosete :-) Begynner å bli glad i dem ja, så blir nok vedmodig å gi dem fra oss om 7 uker!

Jeg får nesten se litt på den talen min nå :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar