fredag 2. april 2010

Borte bra, men hjemme best :-)

Søndag morgen reiste vi til hytta til mine svigerforeldre. Den er i Stallvik. Der har vi nå vært helt til i dag og blitt vartet opp og koset oss. Snille svigerforeldre jeg har ja! Godt å få slappe ordentlig av, men jeg blir litt rastløs av det også...jeg greier vanligvis ikke sitte rolig så lenge av gangen...må hele tiden gjøre noe. Været var litt så som så...var kald vind en dag, så regn neste, men vi spilte spill og koset oss inne. Fint for Sebastian og Dina Michaela å få tilbringe så mye tid med sine besteforeldre også! I går fylte Thomas 28 år, så da hadde vi boller, sjokoladekake og kakao etter en god kyllingmiddag. Har hatt noen fine dager, men nå var det godt å komme hjem i dag...ligger noe i det med borte bra, men hjemme best ja :-) Har pakket ut, vasket klær, spist middag og dusjet...i kveld skal jeg og Thomas slenge oss på sofaen og se tv, så blir det godt å sove i egen seng i natt :-) Legger ved en liten video av godgutten min som liker å gjøre seg til og få oppmerksomhet, hehe :P Håper på finvær i morgen, sånn at vi kan ta med ungene ut :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar