tirsdag 7. januar 2014

Litt Make-Up

Dette ble ikke helt bra...gjorde det bare i full fart i kveld og jeg er litt rusten...må øve litt for å komme ordentlig i gang igjen :-) Her hadde det gjort seg med lange løsvipper også, men det hadde jeg ikke liggende akkurat nå :-) Så brukte jeg litt feil/dårlig pensel på det hvite, så jeg får være litt flinkere på det neste gang for å få finere streker :-) Jeg fant ut at jeg skulle hatt mer sminke og sånt også...litt flere farger og noe av det jeg har burde nok vært skiftet ut...men alt koster penger vettu... Morsomt å leke seg litt i allefall og det blir å sminke en del slekt og venner framover for å få frisket opp litt :-) Sminke og spesialeffekter er nok det morsomste jeg vet å holde på med :-)

Og i går lekte jeg meg med Thomas...husk det er bare sminke og jukseblod, hehe



2 kommentarer: