torsdag 9. januar 2014

God morgen! Se bilde av Thomas som har sminket meg :-)

Som trebarnsmor har jeg gjerne en noe kaotisk start på dagen...jeg er den eneste som våkner av alarmen, så da er det jeg som må få liv i de andre...noe som kan være utfordrende når det gjelder Thomas og Sebastian. Så  skal ungene kle seg (og krangle litt på klærne som er plukket ut) og spise frokost (gjerne mens de krangler om hvor de skal sitte)...matpakker som skal smøres...alle skal selvfølgelig bruke badet samtidig...Magnus finner gjerne vannskålen til kattene i mens og plasker litt....så skal de få på seg yttertøy (mens det krangles fordi at de mye heller vil se litt på TV), komme seg ut i bilen (hvor det krangles om musikk og volum) og bli med Thomas, som alltid kjører de i siste liten...uansett hvor tidlig vi står opp, hehe :-p
Da er det godt for mor å sette seg ned i sofaen med en kopp kaffe og høre på Enya, mens Magnus koser seg med lekene sine på gulvet... da kan jeg roe ned og få god energi til resten som skal gjøres i dag. I dag må det males litt, så skal jeg jo søke flere jobber...håper virkelig jeg får jobb snart altså!!! Ønsker dere alle en fin dag!!
Legger ved et bilde av at Thomas ville legge sminke på meg i går, sånn som jeg gjorde på han forleden dag :-)

Ett par glass med blod er likdom helt naturlig å ha stående på badet, hehe

2 kommentarer: