søndag 10. februar 2013

Gratulerer med morsdagen og god fastelavsdag :-)

Jeg fikk sove ut i dag og ble servert fastelavsbolle, te, juice og et kjempekoselig kort på sengen. Herlig start på dagen! Livretten min tandoori ble middagen i dag og til barne-tv nå blir det enda mer fastelavsboller og is :-)
Håper alle andre mødre har blitt satt pris på i dag, å være mamma er koselig og gøy, men det er også vanskelig, slitsomt og krevende, så en sånn ekstra dag i året er fint ;-)
Jeg selv vil gratulerer alle gode mødre der ute som fortjener det, og spesielt vil jeg gratulerer Sigrid som takket ja til å bli min mamma da jeg var 11 år! Jeg er evig takknemlig for alt hun har gjort for meg og hun har vært en mamma som har stått på for oss barna! Stolt av den du er!! Gratulerer til deg, jeg er kjempeglad i deg :-)
Fostermor Aud Mari som jeg hadde det kjempegodt hos, fortjener også gratulasjoner!! Er så glad for at vi har så god kontakt fortsatt den dag i dag, etter så mange år! Du betyr mye for meg og mine barn og min mann er også glad i deg!!
Så sender jeg en gratulasjon til mamma som ikke lever, men som jeg likevel føler er blandt oss. Glad i deg også, fantastiske mamma, og savner deg masse :-) Kos dere masse på fastelavnsdagen og ha en fin søndagkveld!!
Følg gjerne med på min nettside www.kunststua.com ...jeg skulle egentlig legge ut nye bilder i dag, men dagen i dag ble ikke helt som planlagt, så jeg tar det i morgen....da er det ny jobbuke :-) Skal også kjøre i gang en ny konkurranse, så følg med ;-)

Klemmer fra Natalie

2 kommentarer: