lørdag 16. februar 2013

God lørdag :-)

Først vil jeg minne om konkurransen jeg har gående på www.kunststua.com og på facebookgruppen til Kunststua...det begynner å bli siste sjanse for å delta nå...vinneren trekkes i morgen kl.19 :-) Viktig å skrive på status på facebook (eventuelt kommentere blogginnlegget her) og gi beskjed om at du har delt på din facebook for det er ikke alle jeg ser pga personverninnstillinger. Lettere for meg å holde oversikten om alle er flinke å gi meg beskjed når de har delt :-)

I dag har Sebastian vært i 6-årsdag hos en fra barnehagen, noe lille Dina syntes var veldig urettferdig, hehe :-p Var en tøff, liten gutt vi sendte i bursdagen:

Han hadde det helt topp og gleder seg til å feire sin egen bursdag om bare en måned. Han har fått flere gode venner her på sørlandet og det er så godt for oss alle at han har blitt en del av gjengen :) Tidligere denne uken spurte han en jente fra barnehagen om hun ville være kjæresten hans, han fikk avslag, mens en annen gutt fikk ja fra henne...men Sebastian tok det greit altså og hun er fortsatt en av hans beste venner :-) Morsomt når han sitter ved middagsbordet og forteller...han begynner jammen meg å bli stor altså!!  
 
Nå sitter godungene og koser seg med Løvenes konge på dvd. Det blir innehelg resten av helgen for Sebastian er så forkjølet. Han hoster veldig og det er vond hoste, så nå skal han pleies og bli frisk :-) Dina sier hun har litt vondt i halsen...
 
Thomas står nå å lager hjemmelaget pizza, så må jeg kanskje male/tegne litt igjen etter maten :-)
Fortsatt god helg til alle og kos dere :-)
 
Klem fra meg
 
 
 

3 kommentarer: