søndag 31. juli 2011

Takker...

Takker min mann så mye for at han satt oppe halve natten og passet på spysyk lillemor...da sto jeg gladelig opp 7 i dag tidlig og vasket sengetøy osv. Ser ut til å gå bra med henne nå, men jeg var også veldig kvalm i natt...lurer på om det kan ha vært dårlige pølser vi spiste i går..? Thomas spiser ikke pølser og han har ikke vært kvalm...Sebastian spiste litt, men ikke så mye. Jeg og Dina som spiste mest...iallefall Dina...så kan jo ha vært pølsene. Føler meg litt uggen i dag også...håper bare vi berger for mer nå...at det ikke er noe farang og sånt tull...vi reiser jo til Danmark på onsdag! Og det GLEDER vi oss til!!!

4 kommentarer:

  1. Godt at dere er to om å dele arbeidet når ungene blir syke. Og jeg håper virkelig at dere er friske og raske til ferien... God bedring til dere begge!

    SvarSlett
  2. Ja, veldig godt å være to når det går utover nattesøvn iallefall :-) Så veldig glad for det. Lillemor er ute og leker nå, virker å være i bra form. Jeg går og knasker ingefærdrops, hehe :-P

    Kjempefine sandaler Sebastian fikk forresten, helt supert! Tusen takk :-)))

    SvarSlett
  3. Godt teamwork, ser jeg ! Ja, dere må sannelig holde dere frisk til ferieturen (bank i bordet)...god bedring :-)

    SvarSlett
  4. Takktakk :-) Ser ut til at det bare var noe som kom og gikk, så alt bra nå :-)

    SvarSlett