lørdag 23. juli 2011

22.07.2011

Ufattelig trist og veldig uvirkelig, alt dette som nå har skjedd i Norge.
Ikke helt uventet...vi har flere ganger sagt at det en dag ville skje noe sånt, men når det skjer, så er man uansett sjokkert. Da Thomas kom og hentet meg på Kvål i går og sa hva som hadde skjedd, trodde vi først at han tullet. Det kunne jo ikke være sant... At noe sånt kan skje i lille, trygge Norge.
Tenker på alle pårørende nå, både etter eksplosjonen og etter skytingen.
At så mange har mistet livet er bare helt tragisk. Og alle de unge...jeg får helt vondt av å tenke på dem og det de har vært igjennom. Kan ikke forestille meg hvordan de pårørende har det...vet ikke hvordan jeg hadde holdt ut hvis det hadde vært mitt barn...
Så all medfølelse og mange tanker går til de etterlatte.
Det går også tanker til alle de som ligger på sykehus.
Samtidig må jeg si at jeg også føler med Anders B. Breiviks familie. Kan ikke være greit å være hans foreldre heller nå....ikke hvis de er normale mennesker...da må de også ha det tungt nå!
Tenner lys for alle de rammede

1 kommentar:

  1. Forferdelig, det er alt jeg har å si... Tar ei stund før Norge kommer over dette :-(

    SvarSlett