lørdag 2. juli 2011

Jippi!!!

Onsdag tok Dina Michaela nye blodprøver som vi fikk svar på i går. Blodverdiene har en stund vært høyere enn ønsket (noe som er tegn på tilbakefall om det blir høyt nok, og hos Dina Michaela steg det litt). Nå har de sunket masse!!!!! Det var en lettelse! Lille jenta vår er FRISK :-) :-) :-) Nye prøver i slutten av måneden og MR i narkose neste måned, men nå gruer jeg meg ikke sånn som jeg pleier. Nå bare koser vi oss :-)

Tok oss nettopp en spontan tur til Hunderfossen for å gjøre noe koselig med ungene. Her er noen bilder fra turen. Var også innom Lilleputthammer:

Fyren på siste bildet her står ikke langt unna Hjerkinn...syntes litt synd i han jeg...sto der helt alene utenfor en suvernier butikk i bånd. Er ikke Reinsdyr flokkdyr?

Ønsker alle en fortsatt fin helg :-)

I går hadde Sigrid bursdag og fylte 37 år. Hipp hurra!!! Gratulerer så mye med dagen som var og gaven får du når vi kommer og feirer deg på tirsdag :-) Kjempeglad i deg <3 Stoooor klem fra meg <3

5 kommentarer:

  1. Hurra for at Dina er frisk! Og hurra for at dere klarer å slappe av og kose dere sammen! :)

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen :-) Og HURRA for Dina som er frisk ! Og sånne flotte bilder av nydelige unger da, gitt. Moro at dere tar sånne spontane turer innimellom :-) Det er viktig å kose seg. Gleder meg til å se dere på Tirsdag. Klem.

    SvarSlett
  3. Tusen takk Line :-) Ja, viktig å huske på å kose seg oppi alt, ellers blir man helt tullerusk, hehe :-P

    Takk Sigrid :-) Gleder oss til å se dere også på tirsdag :-) Klem

    SvarSlett
  4. Herlig at dere kommer dere ut på tur innimellom. Og det er så godt hver gang det kommer gode nyheter om Dina. :)

    SvarSlett
  5. Ja, det gjør godt for oss alle sammen...ikke pengeboka kanskje, men svigers har støttet opp masse der for vi trenger å komme oss bort litt innimellom og bare få litt avstand fra alt og slappe av med ungene :-)

    SvarSlett