lørdag 4. juni 2011

En drøm jeg ikke får ut av hodet...

For ett par netter siden drømte jeg at jeg var på konsert hvor norske artister og skuespillere opptrådte med Michael Jacksons sanger osv for å hedre han. Det var veldig lite folk der, og plutselig ser jeg at foran scenen går Michael Jackson selv og vandrer...han ser på showet. Jeg tenker at jeg ikke skal gå bort til han...vil ikke skremme han vekk heller. Jeg reiser meg og rusler litt...i det jeg snur meg for å gå tilbake til benken hvor jeg satt kræsjer jeg inn i MJ som var på vei for å sette seg på samme benken. Vi satte oss ned ved siden av hverandre og bare så på showet mens vi små pratet. Jeg turte ikke si så mye for jeg var redd for å virke gal, men han var også veldig rolig. Jeg sa til han at vi har en felles norsk venn og da lyste han opp. Så var praten litt mer i gang. Han var litt annerledes...han var veldig "engleaktig" i ansiktet...veldig hvit, ren og glatt, og øyenbryn/vipper var svakere...bleke lepper osv. Veldig vennlig og hyggelig, men virket litt beskjeden (sånn som jeg også var). Han spurte meg om jeg var alene og jeg sa at venninnene mine var oppe på balkongen...han spratt opp og vi var på vei opp til balkongen da jeg våknet og innså at jeg bare hadde drømt. Det var så veldig virkelig...jeg kunne til og med kjenne kroppslukten hans! Fikk ikke sove mer, så jeg sto opp...før ungene og alt...
Lisa Williams sa at døde mennesker kan ta kontakt via drømmer...så om en død person dukker opp i en drøm, kan det rett og slett være at vedkommende tar kontakt med deg...nå gjelder nok sikkert ikke det kjendiser du ikke kjenner dessverre...men drømmen var som sagt veldig virkelig og jeg har hatt en sånn rar følelse etter drømmen.

2 kommentarer:

  1. Hvem vet....kanskje det er et slags bud ? Kanskje drømmen kommer videre og du da vil skjønne hva dette skal bety ?

    SvarSlett
  2. Ja, det hadde jeg likt:-) Tror at drømmer er mer enn vi forstår ofte, men å tolke drømmer kan jeg ikke, så denne drømmen her må komme videre om jeg skal skjønne hva den betyr ja:-)

    SvarSlett