mandag 28. oktober 2013

Surr, surr, surr...

Som jeg skrev om tidligere rotet Bring bort vår sofa sånn at vi ikke fikk den forrige uke sånn som vi skulle. I dag kom endelig, etter mye om og men sofaen :-)
MEN at de skulle ha med seg den gamle i retur, hadde de ikke gått beskjed om og de hadde uansett full bil, så de hadde ikke sjans å få den med seg heller. Thomas ringte Ikea og joda...de skulle hatt sofaen med seg i retur, men nå ville det ta ti dager før det kunne ordnes.. Vi har ikke plass til å ha to sofaer i stua her i ti dager...så da blir det å bringe den til varemottaket på Ikea selv... Tusen takk til Remi som hjelper til i morgen :-) Så nå har jeg og Thomas montert sofaen og det skal bli deilig å slenge seg ned i den å glane på tv i kveld....uten å nærmest sitte på gulvet :-)
For et rot altså....men-men...alt ordner seg til slutt :-)

Ønsker alle en fortsatt fin mandag :-) Her holder jeg på med et nytt maleri, ikke en bestilling, men bare noe jeg finner på selv.

Så må jeg jobbe med alle bestillingene jeg har inne. Ønsker du å bestille noe til jul, bør du gjøre det ganske raskt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar