lørdag 22. oktober 2011

God helg!

Sitter og jobber litt nå...har verdens beste jobb...ELSKER jobben min! Ungene løper rundt her og leker :-) Verdens beste lyd er deres latter :-)
Snart skal vi spise sodd og kose oss. Jeg fyrer i ovnen nå for det begynner å bli ganske kaldt. Jeg får lønn på tirsdag og frem til da er vi helt blakk...men vet du hva...det gjør ingen verdens ting...vi har så vi klarer oss gjennom helgen og vi har hverandre. Jeg føler meg som verdens heldigste for jeg har friske barn, en snill og god mann og jeg ser veldig lyst på fremtiden....nå løsner ting virkelig for oss takket være min gode nabo som gav meg den fantastiske jobben...jeg er evig takknemlig :-) Har det veldig bra nå for tiden!
Dina Michaela sluttet med smokken i går og det har gått over all forventning. Jeg regna med en natt med masse gråt, men det var kun litt sutring ett par ganger. Har forklart henne at det nå er slutt på smokken og det virker som hun har godtatt det. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at det skulle gå så bra!
Ellers har jeg begynt å glede meg skikkelig til jul nå :-) Da kommer min søster til oss og mine svigerforeldre...Åh, som vi skal kose oss :-)
Ønsker alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar