fredag 20. mai 2011

Dommedag....

I morgen skal det liksom være dommedag da...tror jeg på det? Nei! Men jeg synes media kunne roet ned litt...uansett om man slår på tv eller radio, så er det snakk om dommedag...ikke rart om folk blir skremt...jeg kjenner noen som er såpass redd sånne ting at de tar seg fri fra jobb for å være hjemme med mann og barn i tilfelle noe skjer...og media hjelper ikke akkurat til...blir litt provosert av media jeg...
Nei...satser på en helt vanlig lørdag med familien min i morgen jeg :-))

Snart finne senga nå...skal tidlig opp med barna i morgen.
God natt alle sammen og sov godt :-))
Klem Natalie

6 kommentarer:

  1. Dere får stikke inn til byen, og dra på gratis-konsert med Rasmus og verdens beste band. Har sendt deg invitasjon på facebook. :-)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, fikk invitasjonen, men jeg er ikke så stor fan, hehe :P Vi får se hva vi finner på i dag...er superfint vær ute i allefall, så skal nok kose oss :-) Du må kose deg på konserten :-)

    SvarSlett
  3. Du er ikke så stor fan??? Men altså, det er jo musikk for ungene;) Sebastian synes sikkert det er morsomt å høre om puppan te pappa...hehe...

    SvarSlett
  4. Hehe, ok, da blandet jeg med en annen gruppe;-) Husker hvem de er nå ja :-)

    SvarSlett
  5. Det har vært mange dommedager, og vi har overlevd dem alle med glans ! Men det er synd at media hauser opp sånne ting, for det finnes sjeler der ute som blir skremt av dette. Håper dere har hatt en fin dag :-)

    SvarSlett
  6. Vi har hatt en fin dag, og en fin helg :-) Overlevde dommedagen veldig fint <3 Håper dere også kosa dere og hadde en fin helg på hytta :-)

    SvarSlett