tirsdag 25. januar 2011

En utfordring!

Jeg har fått en utfordring fra Anne-Lill.
Og den tar jeg vettu...


Nevn:
- 4 TV-program du ser på
- 4 ting du har gjort i dag
- 4 ting på din ønskeliste
- 4 ting du liker dårlig

Punkt 1. Fire TV-program jeg ser på:
- Hotel Cæsar
- Greys anatomy
- Privat praksis
- Frustrerte Fruer

Punkt 2. Fire ting jeg har gjort i dag.
- Spist frokost sammen med mann og barn.
- Vært på sykehuset med Dina Michaela.
- Vasket kopper.
- Vært litt på nettet.


Punkt 3. Fire ting på min ønskeliste.
- At alle i familien skal holde seg friske nå.
- At familien får bedre økonomi.
- At det skal ordne seg med bil for oss.
- At jeg får en skikkelig pangstart på min karriere i May Kay nå når Dina Michaela er frisk.


Punkt 4. Fire ting jeg liker dårlig.
- Regninger.
- Falske mennesker.
- Nav.
- At uskyldige barn og unge skal rammes av tøffe sykdommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar