søndag 18. oktober 2009

Tre på Topp

Fikk denne utfordringa av min søster Trønderfår :-)


1) Skriv 3 ting du husker som om det var i går:

Veldig vanskelig å velge bare tre ting for jeg har så utrolig mange gode minner fra barndommen som jeg husker kjempegodt...som om det var i går, men mine tre falt på:

- Den dagen jeg oppdaget Michael Jackson
- Da vi fikk skrive/tegne i semmentgulvet i fjøset og garasjen før det tørka.
- Første gang jeg traff mannen min Thomas


2) Skriv 3 ting du misliker:

- Å gå til tannlegen
- Mobbere!
- Trange butikker


3) Skriv 3 ting du liker godt:

- Vennene og familien min
- Å danse
- Adventstida/jula!


4) Skriv 3 blogger du besøker daglig:

Kjenner ikke tre som har blogger, kun to...og det er mine søstre. Så følger kun med på de to.


5) Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden:

- I have a dream, Michael Jackson
- This is it, Michael Jackson
- Devore Amante, Era

6) Skriv 3 Tv-programmer du følger med på:

- Jakten på kjærligheten
- x-factor
- Skal vi danse


7) Skriv 3 bloggvenner du vil sende denne videre til:

Har ikke 3 bloggvenner å sende til enda :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar