mandag 12. oktober 2009

"This is it"




De som kjenner meg vet at Michael Jackson har vært en av de aller viktigste personene i mitt liv fra jeg var liten.




Det hele startet med at jeg hørte Heal the world på radioen da mamma var på jobb. Jeg gikk og nynnet på sangen da hun kom hjem og hun fortalte meg at det var Michael Jackson. Jeg visste ikke hvem han var, så hun tok frem et Allers og viste meg en side der som handlet om han og Lisa Marie Priestley. Jeg syntes han så, så veldig snill ut! Mamma rev ut sida til meg og jeg brettet den sammen og la den i lomma. Hadde med meg utklippet over alt hvor jeg gikk...viste det frem til venninnene mine og fortalte alt mamma hadde fortalt meg om Michael.
Det utklippet har jeg fremdeles.

Bare noen måneder senere døde mamma, og etter det har Michael Jackson betydd ekstremt mye for meg.

I dag var det premiere på Michael Jacksons sang "This is it".
Jeg synes den er kjempebra! Samtidig er den litt trist også....for kongen selv får ikke vært med og opplevd suksessen han har nå etter sin død. Nå skulle han stått på scenen i London og gjort det han kunne aller best....men i stedet blir det laget filmer og musikk til minne om han.

Gleder meg veldig til å se filmen som kommer nå.
Tror desverre ikke jeg får sett den på kino, men skal kjøpe den så snart muligheten er der.

Han kommer i allefall aldri til å bli glemt! Han lever videre gjennom musikken og alt det gode han rakk å gjøre i sitt liv.
Vår datter har fått mellomnavnet Michaela etter min store helt, og jeg gleder meg til hun blir stor nok til at jeg kan fortelle henne om den flotte mannen hun er oppkalt etter!

Høyt elsket, og dypt savnet!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar