lørdag 27. august 2011

Bursdag!

I går fylte jeg 27 år. Ble ikke noen feiring, men dagen ble veldig fin.

På Onsdag var Linda og Kristian her på besøk og hadde med seg gave på forskudd:
Malesaker :-) Og verdens søteste små lerret med staffeli :-)

Torsdag var Anne-Lill her og passe Dina Michaela mens jeg og Thomas var med Sebastian på tilvenning i barnehagen. Hun hadde også med seg en fin gave:
Bildet ble litt uklart, men det er en billett til julekonsert og middag på kinarestaurant :-)

I går, på selve dagen fikk jeg gave av Thomas og ungene. Den imponerte meg for Thomas og Sebastian hadde faktisk vært å kjøpt sko til meg:
Så fikk jeg penger av mine svigerforeldre :-)

Tusen takk for gavene, og for alle gratulasjoner jeg fikk i går på telefon og facebook <3<3<3

Klem Natalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar