mandag 28. februar 2011

1 bilde i timen...

I går skulle jeg ta 1 bilde i timen (i 12 timer), men jeg glemte meg litt og en time ble det ikke noe bilde heller....derfor gjorde jeg det på nytt i dag, men jeg kan jo likevel legge ut bildene fra i går også:

Kl.11 stabler jeg og Sebastian ved. Vår husvert har en vanskelig tid da han har mistet noen nær, og da må man trå til der man kan :-) Stabla masse ved og satte to poser med ved klar på trappa hans...sånn at han kan fyre når han kommer hjem, uten å måtte gå å hente ved :-)

Kl.12 koser vi oss ute. Skal sage i stykker vårt gamle oppripa bord, men Sebastian finner ut at det fint kan brukes som akebrett, hehe :P

Kl.13 Toast!

Kl.14 vasker og setter jeg i stand en gammel rokk som har vært bestemor sin

Kl.16 (glemte å ta bilde kl.15) har Dina nettopp skiftet klær ettersom storebror tømte vann på henne :-)

Kl.17 nettopp ferdig med å rydde rommet til Sebastian...Dinas rom står for tur...

Kl.18 barnetv og spiser det bittelille godteriet som var igjen fra lørdag :-)

Kl.19 skal legge seg nå...men ikke særlig trøtt :P

Kl.20 trener jeg og Thomas Zumba :-)

Kl.21 henger jeg opp klær med hjelp fra Thomas

Kl.22 ser vi film...

Kl.23 pusser jeg tenner...natta :-)

4 kommentarer:

  1. Hmmm....lurer på hvorfor jeg aldri får sånne foto-utfordringer ! Veldig snilt av dere å ordne veden til husverten :-) Akebrettet til Sebastian var jo genialt og rokken ser ut til å bli fin ! Godt for Dina med tørre klær etter storebrors rampestreker, hehe...OG kunne tenkt meg at det var et bilde av at dere danset Zumba :-) Flink dere er altså, bra trim dette...

    SvarSlett
  2. Hadde jeg bare visst hvordan jeg sender sånne utfordringer så...hehe...men jeg sender den videre til deg :-) Så bare knips i vei ;-)

    SvarSlett
  3. Skal prøve å snike meg til et Zumbabilde :P

    SvarSlett
  4. Hehe, ja, da får jeg hive meg på den utfordringa da. Det får blir på Søndag, da jeg har fri :-) Zumbabilde...ja takk !

    SvarSlett