søndag 19. september 2010

Lisa Williams...

Jeg har vært litt dårlig på å blogge i det siste, så jeg har enda ikke fortalt at jeg var på Lisa Williams for en uke siden.
Det var min søster Sigrid som spanderte på meg billett i bursdagsgave og det var midt i blinken for meg :-)
Før showet var vi ute og spiste, og det var utrolig koselig for det er ikke lenger så ofte vi gjør ting sammen...vi er travelt opptatt begge to.

Jeg gikk inn i Olavshallen med et åpent sinn og veldig troen på det som skulle skje. Hadde på meg et armbånd etter mamma som jeg fikk av Sigrid rett før showet (igjen tuuusen takk). Sigrid hadde også på seg et smykke hun hadde fått av pappa, men som skal ha tilhørt mamma før det.

Vi var ikke blandt de utvalgte denne gang, men egentlig var det like greit for de som ble plukket ut fikk en mikrofon å snakke i, og et kamera mot seg (ble vist på storskjerm)...og jeg har litt angst mot mikrofoner!

Jeg håpa litt på at Lisa Williams skulle snakke litt om hvordan vi også kan lære oss å få kontakt med våre kjære, men det gjorde hun ikke...hun har derimot skrevet en bok om hva som skjer når man dør som kommer ut snart.
Det som skjedde under showet hennes var veldig spennende og fasinerende, og tiden gikk veldig fort.

Har i ettertid lest at blandt annet Snåsamannen sier Lisa williams er en bløff og at det ikke går ann å snakke med de døde, men der er jeg helt overbevist! Hun kan bare ikke ha bløffet alt det hun sa i Olavshallen!

Tusen takk til Sigrid for en fin kveld :-) :-) :-)

4 kommentarer:

  1. Så fint at du kosa deg ! Det var en fin og spennende kveld...og det var bra vi ikke ble plukket ut, for turneen hennes blir til en tv-serie og JEG ville iallefall ikke bli kringkastet utover verden, hehe...Jeg har også fått med meg hva Snåsamannen har uttalt, men han av alle burde kanskje være litt forsiktig med å dømme andre. Det er slett ikke alle som tror på han og hans evner heller ( selv om jeg gjør det )...

    SvarSlett
  2. Ja, enig. Og han fikk spørsmål om han selv har prøvd å kontakte de døde...og da sa han noe sån som "Nei, for når de døde er døde...så er de døde". Han kan jo ikke si at det ikke går ann å kontakte de døde uten å ha prøvd det selv. Han kan jo feks si at han ikke tror på det...men å si bestemt at det ikke går ann, blir så feil.
    Ja, mange som er skeptiske til han også. Ei på jobben (gammeljobben, hehe) har vært hos han en gang med ei venninne som var syk og hun sier det funka ;-) Han hadde veldig varme hender :-)

    Hehe, ja, da er jeg veldig glad vi ikke ble plukka ut....det er ikke noe jeg ville delt med hele verden :P
    Spørs om de kanskje blir med de som skal etterforske det drapet...

    SvarSlett
  3. Bente ringte til Snåsamannen ang.eksemen og allergien til Johanne, fortalte tante meg for en stund tilbake. Og hun ble helt fin :-) Tante er veldig imponert over han.

    SvarSlett