onsdag 30. oktober 2013

Dagen i dag...

I dag har vi vært på ny hørselstest med Magnus...har jo vært der tre ganger før uten at lyden på høyre øret har gått i gjennom, men i dag gikk lyden igjennom...endelig! Så da er hørselen helt fin :-)

Så var jeg på foreldremøte på skolen. Der var det bare skryt å få :-) Sebastian er åpen, flink og snill. Han er en del av en liten gjeng, men går ellers også fint overens med alle. På yrkesdag hadde elevene fortalt hva de ville jobbe med i fremtiden...da det var Sebastian sin tur kunne han fortelle sin lærer at han ikke skulle jobbe for han skulle bli rockestjerne, hehe :-) Læreren hadde forklart Sebastian at det å være rockestjerne også er en jobb. "Er det? Får jeg penger da?" Masse penger, hadde læreren sagt. "Da skal jeg drikke masse cola", hehe :-) I går ble bestevennen ansatt i bandet...han skal spille bass. Men Sebastian var meget oppgitt over at kompisen ikke visste hvem Queen var...hehe :-) Er ikke helt som alle andre 6-åringer han gutten min, men synes det er gøy jeg...og nå som dette er interessen, så er det bare å støtte opp. Satt og leste litt på nettet i går om kulturskolen her...der kan han lære seg ulike instrumenter...kanskje han burde begynne der :-)
Var i allefall godt å få så mange gode ord om gullet i dag, det gjorde ikke vondt nei :-) Stolt av han!


Og her har jeg kommet litt lengre på maleriet i dag: Men har en del igjen ja...


Nattinatt til alle og sov godt :-)

Klem Natalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar